PE, Jeffreys Bay, The Crags - Reisverslag uit The Crags, Zuid-Afrika van Ilse Westerbeek - WaarBenJij.nu PE, Jeffreys Bay, The Crags - Reisverslag uit The Crags, Zuid-Afrika van Ilse Westerbeek - WaarBenJij.nu

PE, Jeffreys Bay, The Crags

Blijf op de hoogte en volg Ilse

30 September 2014 | Zuid-Afrika, The Crags

Hoi iedereen!
De module Wildlife Management is helaas klaar en als het goed is heb ik alles gewoon gehaald. We zijn nu aan het reizen tussen Port Elizabeth en Kaapstad! We hebben een 7 dagen ticket voor een backpackers bus waar we op en af kunnen stappen waar we willen tot we in Kaapstad zijn aangekomen. Ik zal per plek vertellen wat we tot nu toe hebben gedaan:

24-26/09 in Port Elizabeth: 2 nachtjes in Port Elizabeth, waar we nu al voor de derde keer zijn! We zijn ook telkens teruggekomen naar hetzelfde hostel: Lungile lodge omdat het hier zo gezellig is. Elke keer als we hier komen worden we meegenomen naar de beste plekjes in PE en vaak ook nog gratis. We zijn gisteren bijvoorbeeld naar 3 verschillende barretjes geweest en vandaag hebben we een city tour gekregen. Het centrum is niet heel bruisend maar wel mooi om een dagje te verkennen, vooral de Nelson Mandela monumenten die hier overal te vinden zijn.

26-30/09 in Jeffrey’s bay: De vorige keer in Jeffrey’s bay hadden we lekker weer, leuke mensen en een super kamer maar deze 4 nachtjes valt het toch wel tegen. Het weer is echt slecht met alleen maar regen en dikke wind, het is super rustig qua toeristen in het centrum en de kamer viel ook tegen. Maar goed, dit hoort ook bij het reizen en we proberen er alsnog wat leuks van te maken! We hebben hier vooral veel gegeten nu want je moet toch wat als het de hele tijd regent. Verder zijn de avonden hier wel heel leuk want hier komen heel veel jonge mensen en er is een bar een pool tafel in het hostel zelf!

30/09 in The Crags: We hebben vandaag Africanyon gedaan in The Crags! Dit is een activiteit waarvan iedereen steeds zei dat we dat echt moesten doen, en het was vettt! Het houdt in dat je 4 uur lang door rivieren tussen rotsen loopt, gaat abseilen van 2 watervallen en ziplinen tussen de rotsen door! Vooral het abseilen is super spannend omdat de watervallen heel glad zijn. Maar, ik ben blij dat ik het heb gedaan! M’n lichaam is nu zo moe dus Yunfei en ik gaan lekker slapen in onze bedjes!

Hierna gaan we verder naar Knysna, Sedgefield en dan waarschijnlijk naar Kaapstad!

Till next time (:

• 01 Oktober 2014 - 21:25

Jose:

Ils, weer een te gekke ervaring die in je zak kan steken.
    Laat vooral horen wat je van je volgende dagen vindt.
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx